Monday 10 February 2020

Fakta Wanita Muslim yang mengejutkan Barat

Kredit to CRS Bakar

Saintis Barat Robert Guihem seorang yg berketurunan yahudi telah memeluk islam kerana ayat² Al Quran mengenai masa iddah perempuan bercerai. Kajiannya menunjukkan Perempuan Muslim merupakan perempuan terbersih di dunia. Perempuan yang diceraikan suaminya perlu menunggu sekurang²nya 3 kali suci dan perempuan yang kematian suami perlu menunggu 4 bulan 10 hari sebelum mereka boleh berkahwin semula. Jika dia hamil, dia perlu menunggu sehingga bersalin.

Ini mengejutkan sains moden selepas menemui bekas tinggalan air lelaki. Cecair ini mengandungi 62 protein dan ia berbeza bagi setiap lelaki, seperti cap jari. Ianya seperti kod peribadi bagi setiap lelaki dan tubuh wanita mempunyai computer di mana kod tersebut boleh diletakkan.
Jika perempuan itu mengahwini lelaki lain sebaik sahaja selepas bercerai, ia membenarkan kod lain memasuki tubuhnya, seperti virus memasuki computer. Ini akan menyebabkan ketidak seimbangan dan akan mengakibatkan jangkitan penyakit merbahaya. Ini telah terbukti secara sintifik.
Semasa haid pertama selepas bercerai, perempuan akan melepaskan 32% hingga 35%, haid kedua 67% hingga 72% dan haid ketiga 99.9% cecair lelaki.
Rahim dibersihkan daripada cecair yg lalu selepas 3 kali suci dan ia akn bersedia utk menerima cecair baru tanpa kecederaan atau keburukan.
Oleh itu, pelacuran atau tidur dengan lebih daripada seorang lelaki akan menyebabkan penyakit merbahaya hasil daripada percampuran sperma di dalam Rahim.
Tempoh menunggu seorang balu perlu lebih lama untuk menyahkan kod ini.
Kerana kesedihan menyebabkan cecair dalam Rahim akan lebih lama bertahan.

Sebab itu Allah menyatakan 4 bulan 10 hari. Tempoh ini untuk cecair lelaki lupus sepenuhnya dalam Rahim seorang balu. Fakta ini membuatkan seorang pakar embrio menjalankan penyelidikan ke atas penduduk Muslim Afrika di Amerika. Dia mendapati semua wanita ini membawa cecair suami mereka sahaja.
Penyelidikan di kejiranan wanita bukan Muslim menunjukkan mereka memiliki pelbagai cecair lelaki, daripada dua hingga tiga. Daripada situ mereka mendapati bahwa hanya Islam menjamin imuniti wanita. Oleh itu wanita Muslim adalah wanita paling bersih di bumi.
Beliau juga telah melakukan kajian ke atas isterinya sendiri dan mendapati terdapat 3 bekas cecair pada isterinya. Setelah mlakukan ujian DNA ke atas 3 org anaknya ternyata hanya seorg shj yg berasal dari benihnya sendiri.
Menurut Dr Abdul Basith Assayyid konsultant anatomi medik dari Egypt National Centre, Dr Robert Gelhem yg merupakan pakar genetik di Albert Einstein College memeluk islam atas penemuan mukjizat dlm Al Quran tentang sebab iddah wanita islam selari dgn anatomi kajian genetik yg telah dilakukannya.
Allahuakbar...
Allah mahukan kesucian dan kemuliaan kepada muslimah sekelian.. jangan dikotori dengan noda dan dosa...

Copy and paste: 
10 Februari 2020 / 16 Jamadil Akhir 1441H
5.10 pm

No comments: