Tuesday 16 April 2019

FREEMASON & MALAYSIA : ILMU SEJARAH MENYEMBUNYIKAN SEJARAH BANK.

Tidak ada buku sejarah sekolah mahupun silibus pengajian sejarah di universiti mahu membicarakan sejarah bank. Sejarah penubuhan bank mungkin dianggap tiada kena-mengena dengan ilmu sejarah dan ianya ilmu didalam pengajian perbankan sahaja. Jika ada tanggapan sebegini, maka ia sangat salah.
Apabila buku2 sejarah tidak membicarakan sejarah bank sedangkan bank adalah punca wujudnya peperangan dan peristiwa2 bersejarah maka sejarah bank hanya dibicarakan oleh orang2 ekonomi sahaja.Apabila situasi itu berlaku, maka roh pengilmuan sejarah akan kabur,dengan ini sedikit demi sedikit ahli2 sejarah generasi baru hilang pertimbangan untuk membahaskan intipati sejarah dari sudut bank.
Ilmu teori konspirasi telah membuktikan kebenaran bahawa masalah dunia yang bermula sejak 1770, 99 peratusnya adalah dirancang oleh pihak2 bank. Malah semua masalah dunia dan peperangan2 sekarang adalah dari bank, dan semua bank adalah dikawal oleh Rothschild (Yahudi kepercayaan Dajjal/Penyembah Syaitan). Ia boleh diringkaskan dalam istilah: bank mengawal kerajaan, kerajaan mengawal masyarakat. Manakala sesiapa yang memiliki bank adalah bermaksud memiliki seluruh kerajaan dan sekarang ini semua bank didunia adalah dimiliki oleh Rothschild.
" Sesiapa sahaja yang mengeluarkan wang dan pinjaman secara terus kepada polisi2 kerajaan, secara tak langsung ia memegang haluan hidup rakyat."
Logo Bank Negara Malaysia adalah simbol Iluminati. Mengapa? Kerana bank diseluruh dunia adalah milik Rothschild. Wang kertas adalah ciptaan Iluminati yang penuh dengan lambang sihir.
"Sesiapa yang menguasai bank, dia akan menguasai dunia..."
"Mana-mana penulis,guru,pensyarah,pendakwah atau ahli politik yang cuba menyembunyikan nama Rothschild boleh dianggap menipu,hipokrit atau melakukan jenayah"
ROTHSCHILD PENYEMBAH SYAITAN
Rothschild telah mewujudkan banyak pertubuhan penyembahan syaitan seperti Freemason, Illuminati, Rotary, Lions Club, Bilderberg etc...
Lodge Freemason di Sri Petaling antara markas Freemason yang baru dibina berdekatan dengan masjid @ markas pengumpulan jemaah Tabligh.
Lahad Datu, MH370, MH17 adalah percaturan Rothschild.
Lodge2 Freemason saban hari semakin bertambah di Malaysia.

Adakah kita sudah MERDEKA??
ROTHSCHILD DAN BANK NEGARA MALAYSIA
Cuba kita kaji lambang pada logo bank negara. Ramai yang kata kijang atau rusa, tetapi kijang dan rusa, ekornya tidak panjang. Cuba pula google images - Pharaoh Dog, ia sama imej logo bank negara.
Logo Bank Negara kelihatan seperti Pharaoh Hound/ Pharaoh Dog/ Kelb tal-Fenek.Ada KEMUNGKINAN logo itu berasaskan Firaun kerana Pharaoh Hound itu juga adalah lambang kepada Mesir Kuno.
Dalam logo tersebut itu pula terdapat simbol matahari dan bulan.
Untuk makluman semua,bulan dan matahari merupakan sembahan masyarakat pada zaman dahulu, ataupun lebih dikenali masyarakat yang menganut agama pagan(menyembah alam). Masyarakat Mesir Purba telah dicatatkan menyembah matahari sebagai tuhan yang dikenali sebagai Amon-Re (Tuhan Matahari bermata satu). Catatan ini sering ditemui melalui ukiran pada makam Firaun dan Pyramid.
Manakala anjing itu pula kelihatan sperti PharaohDog/Pharaoh Hound yang merupakan lambang kepada Mesir Kuno. Lambang anjing pada masyarakat mesir kuno juga melambangkan Dewa Anubis. Lambang ini sememangnya salah satu simbol identiti bagi pergerakan Freemason.
Jadi siapa sebenarnya pemilik Bank Negara?
Masih belum terjawab dari Laman Web Bank Negara sendiri. Bank Negara Malaysia punya 2 pejabat di luar negara, 1 di US dan 1 lagi di UK. Pasti ramai pernah terbaca tentang satu artikel tentang kaitan satu pergerakan dengan bank negara malaysia
Hakikatnya, semua bank adalah milik Rothschild (termasuk Bank Islam)
Hari ini kita pasti akan keliru dengan sistem perbankkan Islam yang menawarkan pinjaman perumahan RM500,000 dan bayar semula RM1,500,000
Inilah sistem ciptaan Dajjal untuk memperhambakan umat manusia.
Apa yang harus umat islam lakukan adalah berusaha melangsaikan segala hutang2 yang ada dan berhenti mengambil hutang yang baru. Ini kerana jika kita berhutang baik secara Islam atau konvensional sekalipun, kita bersubahat mencairkan nilai wang itu sendiri.
Rasulullah saw bersabda "Akan datang satu zaman dimana tiada apa yang tinggal dan boleh digunakan oleh umat manusia, maka simpanlah Dinar (emas) dan Dirham (perak)."(Musnad Imam Ahmad ibn Hanbal).
Wallahualam

Copy and paste: FB Info Akhir Zaman
16/4/2019: 9.19 pm

No comments: