Tuesday 7 August 2018

AMERIKA MERAHSIAKAN UBAT KANSER SELAMA BERTAHUN2 10,000 KALI GANDA DARI KEMO TERAPY.

UBAT TERSEBUT ADA DISEKITAR KITA.

Selama ini kita tahu bahwa kanser hanya boleh diubati dengan terapi kemo. Namun nampaknya persepsi ini harus dihapus dan dibuang sejauh-jauhnya.

Kenapa? Kerana sebenarnya ada ubat semulajadi untuk membunuh sel kanser yang kekuatannya SEPULUH RIBU KALI GANDA lebih ampuh dibanding terapi kemo. Ubat semulajadi ini adalah buah yang dikenali oleh orang Melayu iaitu Buah dan Daun Durian Belanda.

Tapi, Mengapa Kita Tidak Tahu?
Kerana salah satu perusahaan dunia merahsiakan penemuan kajian mengenai hal ini serapat-rapatnya, mereka ingin dana kajian yang dikeluarkan sangat besar, selama bertahun-tahun, dapat kembali lebih dulu dicampur keuntungan berganda dengan cara membuat pohon Durian Belanda Sintetis sebagai bahan asas ubat dan ubatnya di jual ke pasaran dunia.

Memilukan, beberapa orang meninggal sia-sia kerana keganasan kanser, sedangkan perusahaan raksasa, pembuat ubat dengan dana jutaan dollar menutup rapat-rapat rahsia keajaiban pohon ini.

Pohonnya pendek, di Brazil dinamai “Graviola” , di Spanyol “Guanabana” bahasa Inggerisnya “soursop” dan kita menggelarnya buah durian belanda. Buahnya berduri lembut, isi buah berwarna putih, rasanya manis masam, dimakan dengan cara membuka kulitnya atau di buat jus.

Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor atau kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis
kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah durian belanda juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti kulat (fungus), efektif melawan berbagai jenis parasit atau cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan , stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.

Health Science Institute telah membuka tabir rahsia buah ajaib ini. Fakta yang menakjubkan adalah jauh di pedalaman hutan amazon, tumbuh “pohon ajaib”, yang akan merubah cara berfikir anda, doktor anda dan dunia mengenai proses penyembuhan kanser dan harapan untuk bertahan hidup. Tidak ada yang boleh menjanjikan lebih dari hal ini, untuk masa-masa yang akan datang. 

Kajian membuktikan “Pohon Ajaib” dan Buahnya ini mampu:

1. Menyerang sel kanser dengan selamat dan efektif secara semulajadi, tanpa rasa mual, berat badan turun, ataupun rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo.

2. Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.

3. Pesakit merasa lebih kuat, lebih sehat selama proses perawatan atau penyembuhan.

4. Energi meningkat dan penampilan tubuh lebih baik.

Sumber berita sangat mengejutkan ini berasal dari salah satu perusahaan ubat terbesar di Amerika. Buah Durian Belanda diuji di lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an sampai beberapa tahun berikutnya. Hasil ujian dari ekstrak (sari) buah ini adalah;

A. Secara efektif memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru2, dan Pankreas.

B. Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambat pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamicin dan Terapi Kemo yang biasa di gunakan.

C. Tidak seperti terapi kemo, sari buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel2 jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel sihat.

Kajian telah di lakukan secara ekstensif pada pohon “ajaib” ini, selama bertahun-tahun tapi kenapa kita tidak tahu apa-apa mengenai hal ini?

Kerana kita begitu mudah, kesihatan kita, kehidupan kita, dikendalikan oleh yang memiliki wang dan kekuasaan.

Salah satu perusahaan ubat terbesar di Amerika dengan dana jutaan dollar melakukan kajian luar biasa pada pohon durian belanda yang tumbuh dihutan Amazon ini. Ternyata beberapa bahagian dari pohon ini, yakni kulit, akar, daun, isi buah dan bijinya selama berabad-abad menjadi ubat bagi suku Indian di Amerika Selatan untuk menyembuhkan sakit jantung, asma, masalah liver (hati) dan reumatik.

Dengan bukti-bukti ilmiah yang kurang,
perusahaan membelanjakan dana dan sumber tenaga manusia yang sangat besar guna melakukan kajian dan pelbagai ujian. Hasilnya sangat menakjubkankan. Durian Belanda secara ilmiah terbukti sebagai mesin pembunuh sel kanser.

Tapi… kisah durian belanda hampir berakhir disini. Mengapa? 

Dibawah undang-undang federal sumber bahan semulajadi untuk ubat DILARANG atau TIDAK BOLEH dipatenkan.

Perusahaan menghadapi masalah besar, berusaha sekuat tenaga dengan belanja sangat besar untuk membuat (kloning) dari Durian Belanda ini supaya boleh dipatenkan sehingga danayang di keluarkan untuk kajian dan pelbagai ujian boleh kembali, dan bahkan mengaut keuntungan besar.

Tapi usaha ini tidak berhasil. Durian belanda tidak dapat dikloning. Perusahaan gigit jari setelah mengeluarkan dana jutaan dollar untuk kajian dan pelbagai ujian.

Ketika mimpi untuk mendapatkan keuntungan lebih besar beransur-ansur pudar, kegiatan kajian dan ujian juga berhenti. Lebih parah lagi, perusahaan menutup projek ini dan memutuskan untuk TIDAK menghebahkan hasil kajian ini.

Beruntunglah, ada salah seorang ilmuwan dari team kajian yang tidak tergamak melihat kekejaman ini terjadi. Dengan mengorbankan kariernya, ia menghubungi sebuah perusahaan yang biasa mengumpulkan bahan-bahan semulajadi dari hutan
Amazon untuk pembuatan ubat. Ketika para pakar kajian dari Health Science Institute mendengar berita keajaiban durian belanda, mereka mulai melakukan kajian. Hasilnya sangat mengejutkan. Durian belanda terbukti sebagai pohon pembunuh sel kanser yang efektif.

The National Cancer Institute mulai melakukan kajian ilmiah yang pertama pada tahun 1976. Hasilnya membuktikan bahwa daun dan batang pohon durian belanda mampu menyerang dan menghancurkan sel-sil jahat kanser. Sayangnya hasil ini hanya untuk keperluan dalaman dan tidak dihebahkan.

Sejak 1976, durian belanda telah terbukti sebagai pembunuh sel kanser yang luar biasa pada ujian yang di lakukan oleh 20 Makmal Bebas yang berbeza. Suatu kajian yang disiarkan oleh The Journal of Natural Products meyatakan bahwa kajian yang dilakukan oleh Catholic University di Korea Selatan, menyebutkan bahwa salah satu unsur kimia yang terkandung di dalam durian belanda mampu memilih, membezakan dan membunuh sel kanser Usus Besar dengan 10,000 kali lebih kuat dibandingkan dengan adriamicin dan Terapi Kemo.

Penemuan yang paling mengujakan dari study Catholic University ini adalah durian belanda boleh memilih dan membunuh hanya sel jahat kanser, sedangkan sel yang sihat tidak tersentuh ataupun terganggu. Durian belanda tidak seperti terapi kemo yang tidak boleh membezakan sel kanser dan sel sihat, maka sel-sel reproduksi (seperti lambung dan rambut) dibunuh habis oleh terapi kemo, sehingga timbul kesan negatif seperti rasa mual dan rambut gugur.

Sebuah kajian di Purdue University membuktikan bahwa daun durian belanda mampu membunuh sel kanser secara berkesan, terutama sel kanser prostat,
pankreas, dan paru-paru. Setelah selama kurang lebih dari 7 tahun tidak ada berita mengenai durian belanda, akhirnya berita keajaiban ini ditemukan juga, melalui maklumat dari lembaga-lembaga tersebut di atas. Pasukan terbatas ekstrak durian belanda yang dimanfaatkan dan dituai oleh orang-orang pribumi Brazil, kini boleh didapati di Amerika.

Durian belanda mempunyai manfaat yang sangat besar dalam pencegahan dan penyembuhan penyakit kanser. Daun durian belanda ini katanya sifatnya seperti kemoterapi, bahkan lebih hebat lagi keran daun durian belanda hanya membunuh sel sel yang tumbuh abnormal dan membiarkan sel sel yang tumbuh normal. Sedangkan kemoterapi masih ada kesan membunuh sebagian sel sel yang normal. 

Sekarang anda tahu manfaat buah durian belanda yang luar biasa ini. Rasanya manis-manis masam menyegarkan. Buah semulajadi 100% tanpa kesan sampingan apapun .Sebar luaskan khabar baik ini.

Copy and paste: Whatsapp Group Keluarga Maamor Yang Chik
7 Ogos 2018 : 9.30 pm

No comments: