Sunday 17 June 2012

Zulheimy Maamor

KELAPA LINE QUARTERS, JLN KAMUNTING LAMA, TAIPING, PERAK

Aku dilahirkan pada 2 Julai 1961 di Quarters Tentera di Kelapa Line Quarters Old Kamunting Road Taiping, Perak. Aku hanya berpeluang untuk mengunjung rumah kelahiran ku pada 2 Februari 2003, setelah 42 tahun baru dapat tengok tempat lahir ku ... ini semasa kami sekeluarga pergi bercuti ke Taiping, Perak.... tak dapat digambarkan betapa gembira dan seronoknya aku ketika itu... maklumlah orang lain dapat tengok tempat lahir mereka... aku hanya 42 tahun setelah dilahirkan baru berpeluang tengok rumah kelahiranku... Alhamdullillah rumah itu masih ada lagi.....


Gambar ni semasa menunggu keputusan peperiksaan MCE...  zaman tu anak-anak muda memang berambut panjang... termasuklah aku... tapi sekejap je dapat merasa rambut panjang ... lepas join Navy... dah tak ada chan dah..
KEM SUNGAI BESI, K. LUMPUR


No comments: