Friday 13 September 2019

ILMU SEJARAH: 30 MATLAMAT ROTH YANG KINI TERCAPAI........

Associated Press adalah media yg paling berpengaruh didunia kerana syarikat ini memilih dan menentukan berita apa yg masyarakat dunia perlu ketahui.
Accosiated Press dimiliki oleh Keluarga Rothschild. Satu2nya keluarga yg sentiasa dielakkan utk diletakkan di dalam buku Sejarah ialah keluarga Rothschild
(keturunan sumbang mahram tradisi Namrud).
Ini kerana, keluarga ini adalah keturunan yg bertanggung jawab ke atas semua masalah dunia yg bermula 1770-an hinggalah ke hari ini .
Ringkasnya semua revolusi2 dan perang2 yag berlaku di seluruh dunia 90 peratusnya berpunca dari percaturan ahli2 keluarga Rothschild.
Bagi membina sebuah negara Islam bertuankan Freemason, Rothschild membebaskan Mekah dan Madinah dari pemerintahan Uthmaniyah, dan diletakkan di bawah negara baru, Arab Saudi dibawah pimpinan bonekanya, Keluarga Ibn Saud.
Arab Saudi akan dijadikan pusat penyelewengan akidah dgn fahaman Wahhabi, tambahan pula di situlah terletak tumpuan umat Islam, Mekah dan Madinah.
Oleh kerana, ulama sufi hasil ilmu tasawuf ini yg akan bangun menentang Dajjal bersama Imam Mahdi, maka Roth mahu pengajian ilmu Tasawuf dihapuskan dan memfitnahnya agar masyarakat dirasuk dgn fahaman Wahhabi.
Arab Saudi digunakan sepenuhnya oleh Freemason kerana ia mempunyai dua bandar utama tumpuan umat Islam, Mekah dan Madinah.
Mengapa seluruh keluarga Namrud ini bertungkus-lumus mencetuskan masalah dunia??
Bagaimanakah ia boleh mampu menyerap masuk ke semua negara dunia yg dipenuhi dgn pelbagai bangsa ,agama dan budaya?
Ia bukanlah percaturan Rothschild sendiri, ia adalah hasil rancangan 'manusia berumur panjang' yg berada di belakang keluarga ini.
Manakala manusia berumur panjang ini sememangnya diciptakan dan diprogramkan oleh Allah utk menguji umat manusia sebgai tanda2 besar kiamat..
Ada 'makhluk' yg bertanggungjawab ke atas segala gerak-geri ahli2 keluarga Rothschild dan perkara ini cuba ditutup oleh ahli2 sejarah dgn tidak memasukkan nama Rothschild di dalam setiap krisis dunia.
Bagaimana keluarga Roth ini bangkit dgn cepat, memiliki kekayaan yg melimpah ruah dan dalam masa yg sama memusnahkan golongan2 kaya keturunan lain.
Manakala perkara yg lebih membingungkan para sejarawan ialah bagaimana Rothschild menyusun strategi ke seluruh dunia dlm masa yg singkat sedangkan pergerakannya terbatas ke beberapa negara Eropah sahaja?
Maka di sinilah kita mengesyaki ada 'orang belakang' yg membantunya dari segi penyebaran strategi dan orang belakang itu sudah pasti bukan calang2 orang yg mampu melakukannya. Bagi menjelaskan lagi maksud, adalah lebih baik kita memahami dahulu susur-galur keturunan Roth yg sentiasa bersifat kontroversi.
*Rothschild memiliki istana-istana bersaiz luarbiasa di seluruh Eropah, namun akhbar lebih cenderung mendedahkan istana raja-raja dan artis Hollywood tetapi tidak pernah pun menhebahkan kemewahan istana Rothschild, mengapa?
SIAPA DI BELAKANG KELUARGA ROTHSCHILD?
Ketika tahun 1920-an, Spridovich yg sering ke Amerika utk urusan perniagaan dan kerja-kerja ilmiah telah giat mengeluarkan artikel2 tentang kewujudan Secret World Government yg dipelopori oleh golongan elit Yahudi seluruh dunia.
Dalam artikel2nya di akhbar dan buku, beliau mula mendedahkan, World Government telah pun wujud dan benar2 sedang bergerak.
Malah beliau juga memberi amaran kpd masyarakat bahawa golongan Hidden Hand sedang giat membuat persediaan utk Perang Dunia Ke-Dua.
Amaran Spiridovich tak diendahkan oleh orang2 politik di Amerika. Walaupun beliau rakyat Rusia tetapi beliau mengetahui sekolompok orang Yahudi dari World Government sedang berusaha merosakkan pentadbiran kerajaan Amerika dgn memastikan negara itu terlibat dalam kancah Perang Dunia Kedua.
Amaran Spiridovich yg terakhir dimasukkan di dalam bukunya yang terakhir iaitu The Unrevealed in Histiry pada 1926 .Spiridovich memberitahu Perang Dunia Kedua sedang diusahakan oleh Hidden Hand iaitu kerajaan Roth..
Amaran beliau benar2 menjadi kenyataan apabila pada 1945 ,dunia telah dikejutkan dengan cetusan Perang Dunia Kedua yg dimulakan melalui serangan false flag tentera Jepun ke atas Pearl Harbour milik Amerika .
Spiridovich tak hanya memberi amaran melalui akhbar. Pada Julai 1921, beliau telah menulis laporan lengkap tentang pelan2 rahsia golongan Hidden Hand yg dipelopori keluarga Roth..
Laporan khas itu diberikan kepada Setiausaha Presiden Amerika ,George B. Christian. Selepas itu, Spiridovich membuat 10,000 salinan laporan dan mengedarkan ke seluruh Eropah.
Semua negara Eropah termasuk Rusia menerima laporan itu dan membuat pelbagai persiapan bagi mengelakkan sebarang peperangan .
Tiba-tiba pada Ogos 1924, akhbar New York World mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Jepun telah menempah lebih 140,000 senjata api dari Syarikat Vickers dan pelbagai kelengkapan tentera udara dari Syarikat Scrutton.
Pemilik Syarikat Vickers ialah Sir Basil Zaharov , seorang Yahudi Inggeris dan Spiridovich mengetahui ia satu permulaan kepada tercetusnya Perang Dunia Kedua walaupun laporannya telah diedarkan ke seluruh Eropah.
Setahun selepas laporannya diedarkan,pada 1922 kerajaan khalifah Uthmaniah telah tumbang dan Sultan Mehmed IV telah diarah keluar dari istananya oleh kerajaan sekular Kamal At-Tarturk. Perkara ini juga telah dijangka oleh Spiridovich.
Pada 1926, Spiridovich dedahkan gerakan2 Hidden Hand. Gerakan pemikiran ini menggelarkan perjuangan mereka dgn istilah Pan-Asiatism, Pan-Britainism, Pan-Germanism dan Pan-Islamism.
Kesemua gerakan pembaharuan yg wujud di seluruh dunia ini adalah pelan awal yg diwujudkan oleh Freemason yg dipimpin Rothschild.
Spiridovich memberitahu setiap artikelnya yg cuba menyedarkan orang awam tentang bahaya peperangan sentiasa diperhati oleh Hidden Hand.
Sebelum itu pada 1920, beliau telah menulis 4 artikel di dalam akhbar The Financial News yg membongkarkan kerja2 jahat Roth utk cetuskan peperangan .
Dalam artikel keempat, Spiridovich telah memberi cadangan kepada kerajaan Britain tentang cara bagaimana kerajaan boleh meningkatkan pendapatannya dan membayar semua HUTANG BANK dgn tanpa menaikkan cukai2 rakyat atau membelanjakan sesen pun dari tabung pembendaharaan negara.
Roth tidak senang dengan artikel ini kerana ia akan membuatkan kerajaan tak lagi berhutang dgn mereka .
Ketika Spiridovich menghantar artikel kelimanya kepada akhbar Financial News, artikelnya tidak disiarkan, ianya hilang begitu sahaja. Akhirnya berita melaporkan editor yg selalu menyiarkan artikelnya itu, Sir Ellis Powell telah dijumpai mati secara tiba-tiba.
Bagaimanapun, Spiridovich sendiri menerima akibat yg sama pada 1926 selepas terbitnya buku terakhir yang bertajuk The Secret World Government: The Unrevealed in History.
Beliau diracun oleh agen2 Roth di dalam bilik hotelnya di Staten Island, New York.Namun begitu, Spiridovich dlm hasil kajian ilmiahnya (walaupun bukan seorang professor sejarah) telah mendedahkan bahawa Secret World Government telah lama wujud dan ia dipimpin oleh sebuah keluarga penyembah setan bernama ROTHSCHILD.
Manakala sebarang tindakan Rothschild adalah diyakini berasaskan arahan rahsia seorang manusia yg sangat misteri dan berumur panjang..
"Sekarang Rothschild adalah diktator dan pembunuh umat dunia."
( Cherep Spiridovich, The Unrevealed in History,ms 48)
Henry Ford :
''Jika terdapat sesuatu yang tidak kena dalam sesebuah negara, anda akan dapati ia dari Yahudi-Freemason.''
(The International Jew, 1922)

''Mereka hanya 300 orang, setiap mereka mengenali antara satu sama lain, menentukan halatuju Eropah. Mereka memilih pemerintah dikalangan agen-agen mereka sendiri. Yahudi-Jerman ini akan melakukan kejahatan terhadap proses pembentukan sesebuah negara yang tidak mengikut kehendak mereka.''
(kenyataan Rathenau dalam akhbar Weiner Freie Presse, 24 Dis 1912)
Pengaruh luar biasa Rothschild ke atas akhbar2 Eropah ini disahihkan oleh kenyataan berasingan editor majalah Matin dari Perancis, Stephane Lausanne pada 6 Januari 1923.
Beliau menyebut seperti berikut;
''Kami, org Perancis percaya bahawa kami tahu apa sahaja peristiwa yg menekan dunia sekarang ini. Tapi kami langsung tidak tahu siapa sebenarnya yg menjadi dalangnya. Yang kami tahu ada 7 orang yg sangat berkuasa.
Mereka lebih berkuasa dari Caeser dan Napoleaon sendiri, mampu menentukan takdir untuk dunia ini. Mereka mengongkong pemerintah sesebuah negara, mengawal dan menindas golongan pemerintah, memanipulasi ekonomi dan mengapi-apikan revolusi-revolusi. ''
Spridovich menyebut, dua orang daripada 7 orang tersebut ialah Edmond de Rothschild dan Sassoon de Rothschild. Kesemua 300 orang tersebut adalah ahli2 mesyuarat Protokol Zionis.
Kerajaan rahsia ini dipimpin oleh orang-orang misteri yang digelar para penyelidik konspirasi sebagai 'The Hidden Hand'.
Beliau juga mendedahkan, Keluarga Roth sgt berkuasa sehingga hari ini. Mereka menubuhkan pelbagai organisasi NGO yg berprofil tinggi di seluruh dunia dan menguasai pelbagai industri yg menjana teknologi2 tinggi.
STRATEGI THE HIDDEN HAND
Rencana konspirasi 'The Hidden Hand' ini bergerak dan menyelinap di seluruh dunia tanpa meninggalkan sejengkal tanah pun termasuk ruang seluruh rumah anda apatah lagi kehidupan seharian.
Golongan Hidden Hand ini juga tidak berperikemanusiaan dan sentiasa mengharapkan kehancuran masyarakat dunia khususnya masyarakat Islam.
Mereka merancang konflik dari sekecil-kecil masalah sehingga sebesar dunia. Cherep Spiridovich menegaskan dalam bukunya ,
"Semua revolusi direncanakan oleh tangan-tangan yang tersembunyi. "
Pada 1920-an dahulu, penyiasat yg terkenal iaitu Count Cherep Spiridovich mencabar beberapa orang professor dalam satu konvesyen akademik di Chicago tentang kenyataan ganjil T.R.Marshall berkaitan 'The Hidden Hand'.
Dalam kenyataannya Marshall menyebut:
"The World Government will not permit the establishment of peace."
(Thomas R. Marshall ,Timbalan Presiden Amerika 1913)

30 MATLAMAT ROTH DALAM BUKU PANDUAN ILLUMINATI
In antara matlamat2 yg ingin dilaksanakan oleh Roth dan seluruh dunia, susunan langkah demi langkah, panduan (manual) bagaimana konspirasi Illuminati akan dilaksanakan, pada dasarnya ia memperlihatkan semua rancangan jangka panjang mereka.
Semua ini diambil dari buku panduan Illuminati :
1) Peperangan harus diatur, sehinggalah kedua2 pihak yg berperang bakal mengalami masalah hutang yg berat kemudian dianjurkan perdamaian setelah mereka menjadi lemah (tidak lagi berupaya) utk mengawal kedaulatan wilayah masing2..
2) Setiap ahli masons perlu menggunakan kekayaan yg ada untuk menentukan "calon" yg dipilih dan tempatkan di pejabat awam. Taat kepada tuntutan mereka (ahli) dan gunakan mereka (calon) sebagai bidak dalam percaturan orang2 di belakang layar. Penasihat harus dipelihara dan dilatih sejak kecil utk menguasai urusan dunia.
3) Mengawal akhbar dan media.
4) Agen akan muncul ke hadapan selepas mencetuskan kacau bilau dan bertindak pula dgn lagak sebagai penyelamat orang awam.
5. Wujudkan kemelesetan industri dan kepanikan / kegawatan kewangan, pengangguran, kelaparan, kekurangan makanan dan gunakan keadaan ini sebagai alat utk menguasai orang ramai atau para perusuh dan kemudian gunakan perusuh ini utk menghapuskan semua penghalang.
6. Gunakan cukai yang tinggi dan wujudkan persaingan yang tidak sihat untuk membawa kehancuran ekonomi dengan menguasai bahan mentah. Aturkan pergerakan para pekerja dan biayai pesaing mereka.
7. Membina kekuatan persenjataan melalui pasukan Polis dan Tentera utk melindungi kepentingan kita.
8. Ahli dan pemimpin-pemimpin kerajaan sedunia (OWG) akan dilantik oleh pengarah.
9. Undang-undang Nasional dan Antarabangsa perlu digunakan utk menghancurkan peradaban, memperhamba dan mengawal orang ramai.
10. Mengawal, menentukan siapa yg akan mendapat publisiti di majalah berita utama, dan di televisyen.
11. Memberikan bahagian besar wang yg perlu di universiti untuk operasi braindwashed... Pendidikan mempengaruhi nilai2 agama bangsa kita.
12.Menyediakan sumber dana kepada universiti2 utk menjalankan kegiatan pendidikan seperti mengendalikan The Union Theological Seminary yg membincangkan unsur2 logika dengan kepercayaan sehingga menjerumuskan golongan cendekiawan ke arah pemikiran yg akhirnya tidak mendukung fahaman keagamaan, ia adalah strategi brain-wash.
13) Menentukan siapa yg berhak diketengahkan melalui media atau dijatuhkan melalui media di Amerika dan Eropah.
14.Mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi kerajaan.
15. Menubuhkan house (kerajaan) baru iaitu Israel.
16. Melatih ramai agen2 diseluruh negara bagi memporak-perandakan sesebuah negara dan menjayakan misi2Freemason.
17. Menjadikan pemimpin-pemimpin negara tersebut sebagai BONEKA, supaya Keluarga Rothschild dapat berada di belakang tabir..
18. Anjurkan gerakan Liberalisme (hancurkan keagamaan)
19. Gunakan idea "kebebasan" utk mewujudkan pertentangan atau krisis antara kelas dlm masyarakat
20.Galakkan masyarakat supaya cenderung utk merusuh (secara psikologi) sebagai satu cara menguasai mereka.
21: Pergunakan alkohol, dadah, rasuah dan segala bentuk maksiat secara sistematik utk merosakkan golongan belia.
22: Gunakan slogan-slogan hebat seperti hak asasi, kebebasan, persaudaraan sebagai pegangan / tuntutan rakyat jelata dalam peperangan psikologi
23: Kendalikan penipuan secara sistematik, dgn menggunakan "slogan" secara lantang dan ungkapkan janji manis kepada masyarakat bahawa mereka bakal nikmati kebebasan dan hidup mewah walaupun semua itu adalah palsu
24. Rancang dgn teliti utk sesuatu resolusi, bincangkan halacara pertempuran di jalanan, aturkan mana2 yg perlu utk mempercepat kejayaan menguasai penduduk.
25: Menyusup ke semua kelas dan lapisan masyarakat dan kerajaan utk tujuan menipu, memperkotak-katikkan dan rosakkan golongan muda dgn mengajar teori, demokrasi dan prinsip2 yg kita tahu adalah palsu.
26: Cipta wabak penyakit dan sebarkan pada skala2 tertentu.. Galakkan masyarakat supaya cenderung dgn perubatan moden,pil2 dan ubat-ubatan hospital dan farmasi ciptaan kita. Gunakan kerajaan dan para doktor utk capai matlamat kita.
27: Memberi sokongan dan membenarkan penggunaan ubat-ubatan dadah dan kimia, dan memfilemkan pornografi sebagai seni. Jadikan ianya diterima secara terbuka dan normal bagi masyarakat.
28: menyusup masuk dan menumbangkan semua kerajaan dan bekerja dari dalam bagi menghancurkan integriti kedaulatan sesebuah kerajaan.
29: Meruntuhkan sesebuah kerajaan, musnahkan negara2 dunia dengan mewakilkan kepada USA dan PBB seperti Iraq, Afghanistan, Mesir, Libya, Syria dan Arab Saudi.
30: Membentuk Pemerintahan Dunia Baru melalui Vatican dan gereja2 syaitan, dan sistem kawalan dibawah pemerhatian kita..
KESIMPULAN
Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Obama, Israel ditadbir oleh Benjamin Netanyahu, manakala Obama dan Netanyahu tunduk kepada arahan Rothshild.
Kemudian Rothschild menurut arahan siapa? sudah tentu tuhan mereka, Dajjal & Iblis..
Copy and paste: FB Info Akhir Zaman
13.9.2019: 11.26 pm

No comments: