Sunday 27 May 2018

BAGAIMANA AMERIKA JATUH KE TANGAN ROTHSCHILD??

Rothschild adalah ''Master Of Puppets'' di Amerika..
Presidents are selected, not elected.....
Keluarga Rothschild pada hari ini mempunyai aset kekayaan bernilai Trillion Dollar Amerika.
Nama keluarga mereka tak pernah keluar dalam Majalah Forbes sebagai Billionaire dunia. Ini kerana Rothschild adalah Trillionaire dan bukan Billionaire…
Dengan harta kekayaan ini, keturunan2 Rothschild telah merancang kesemua peperangan semenjak kurun ke 17 sehinggalah ke hari ini ..
================================================
STRATEGI ROTH KUASAI AMERIKA
1811: Piagam perjanjian Rotschild Bank of the United States telah tamat tempoh dan Kongres mengundi utk tidak memperbaharui piagam tersebut. Nathan Mayer Rotschild tidak berganjak dan menyatakan:
“Sama ada permohonan memperbaharui piagam perjanjian tersebut diluluskan, atau Amerika Syarikat akan menyaksikan diri mereka terlibat dengan peperangan yang amat dahsyat...’.
Walau bagaimanapun, pihak Amerika Syarikat tetap tidak meluluskan permohonan tersebut, dan ini menyebabkan Nathan Mayer Rothschild mengeluarkan satu lagi kenyataan berbaur ugutan:
“Amerika yang kurang ajar harus diajar. Bawa mereka kembali ke era penjajahan”.
1812: Dengan sokongan kewangan Rothschild, dan atas arahan Nathan Mayer Rotschild, British mengisytiharkan perang ke atas Amerika Syarikat.
Rancangan Rothschild adalah utk menyebabkan Amerika berada di dalam bebanan hutang yg tinggi di dalam peperangan ini. Yang mana pada akhirnya, mereka (AS) terpaksa menyerah kalah kepada Rothschild dan piagam perjanjian Rothschild bagi memperoleh pegangan penuh terhadap First Bank of the United States terpaksa diperbaharui.
Keluarga Rothschild bekerjasama membekalkan emas kepada pihak yg berperang dalam perang Wellington (melalui Nathan di England) dan tentera Napoleon (melalui Jacob di Perancis) dan mereka memulakan polisi memberi dana kepada kedua-dua belah pihak yg berperang.
Keluarga Rothschild juga menggunakan Bank of England yg mereka control utk menggantikan kaedah mengangkut emas dari sebuah negara ke sebuah negara yg lain kepada penggunaan sistem debit dan kredit kertas, iaitu sistem bank yg digunakan pada hari ini dgn menggunakan kesemua lima bank mereka yg berada di Eropah.
Manusia terkaya di dunia sebenarnya ialah Rothschild, kekayaan melebihi megatrillion tetapi fakta kekayaan disembunyikan media antarabangsa.
Rothschild punca sebenar tercetusnya revolusi Eropah, Asia, Perang Dunia Pertama, Kedua dan semua konflik perang pada hari ini.
Presiden Amerika, Israel dan negara-negara Eropah lain hanya mengikut arahan Rothschild.
=================================================
KESIMPULAN
Strategi Rothschild mudah, iaitu memanipulasi wang menerusi sistem perbankan dan ekonomi.
Apabila seseorang pemimpin memerlukan wang, Rothschild datang menawarkan bantuan pada kadar bunga yg tinggi.
Langkah ini sahaja sudah cukup untuk Rothschild memegang seseorang itu sehingga ke anak cucu cicitnya, mengakibatnya dia bergantung 100% kepada hutang sehinggalah bankrap dan tergadai semua harta sesebuah negara.
Inilah yang berlaku kepada khalifah Uthmaniyyah sehingga menjadikan semua negara dibawah naungan khalifah ini di jajah semasa Perang Dunia Pertama dan juga Mesir yg mengalami kebankrapan akibat hutang RIBA yg berlipat kali ganda.
Kita membicarakan sebuah negara yang muflis, bukannya syarikat. Jadi kesannya ialah kepada penduduk secara keseluruhan, yang seterusnya mengakibatkan negara tersebut berada sepenuhnya dibawah telunjuk Rothschild.
Keluarga Rothschild juga mempunyai ramai agen-agen di seluruh negara didunia untuk melaksanakan rancangan2 utk mereka, supaya Keluarga Rothschild dapat berada dibelakang tabir.
They create it, we play it. Master of puppets
Air adalah sumber kehidupan,emas adalah sumber kekayaan ..
70% dari tubuh badan kita terdiri dari air ..95% komposisi darah kita terdiri dari air..jadi sayangilah diri dan orang yang kita sayang dengan memberikan air yg bersih sihat dan berkualiti utk mereka.
Copy and paste : FB INFO AKHIR ZAMAN
27.5.2018 : 12.17 pm

No comments: